زیر نویس سریال

زیر نویس سریال خارجی - زیر نویس فیلم خارجی - زیر نویس سریال ترکی

زیر نویس سریال

زیر نویس سریال خارجی - زیر نویس فیلم خارجی - زیر نویس سریال ترکی

کلمات کلیدی

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Black Widow 2021

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Tomorrow War 2021

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل چهارم

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل پنجم

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل هفتم

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل هشتم

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل ششم

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل سوم

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل دوم

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash فصل اول

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monsters at Work فصل چهارم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monsters at Work فصل سوم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monsters at Work فصل دوم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monsters at Work فصل اول

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monsters at Work

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل چهارم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل پنجم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل هفتم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل ششم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل سوم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل دوم

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل اول

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل 2

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem فصل 1

دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr Inbetween

سریال My Roommate Is a Gumiho

دانلود زیرنویس فارسی سریال My Roommate Is a Gumiho

دانلود زیرنویس فارسی سریال Hospital Playlist 2

دانلود زیرنویس Legends of Tomorrow فصل چهارم

بایگانی

۲۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash

 

، دانلود زیرنویس سریال فلش ، The Flash یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط دیوید ناتر، گرگ برلنتی Greg Berlanti و آندرو کریسبرگ ساخته شده است. سریال فلش در ژانر اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی می باشد و برای شبکه The CW ساخته شده است. فصل اول سریال The Flash در 7 اکتبر 2014 از این شبکه بر روی آنتن رفت و توانست به محبوبیت زیادی نزد هواداران دست پیدا کند به طوریکه طبق گزارش به دست آمده از سایت معتبر IMDB ، قسمت اول از فصل اول این سریال ، پربیننده ترین قسمت در بین قسمت های تمام سریال های تلویزیونی در تاریخ شبکه سی دابلیو تا به امروز بوده‌ است.

سریال فلش در واقع اسپین آف سریال Arrow (سریال کماندار) می باشد. بعد ها از روی سریال فلش و سریال کماندار سریالی ساخته میشود که اکثر ابر قهرمانان سری دی سی کامیکس در آن حضور دارند و نام آن سریال Legends of Tomorrow ( دانلود زیرنویس فارسی سریال Legends of Tomorrow ) است. همچنین سریال The Flash تا اکنون موفق به دریافت جوایز زیادی از جمله برنده جایزه برگزیده مردم و نامزد جایزه برگزیده کودکان نیکلودین و همچنین نامزد دریافت جایزه از جشنواره امی شده است. از جمله بازیگران این سریال می توان به گرانت گاستین ، کندیس پتن ، کارلوس والدس ، دانیل پانابیکر ، تام کاوانا و جسی ال مارتین اشاره کرد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Flash با لینک مستقیم
داستان سریال فلش درباره یکی از ابرقهرمان های دنیای کامیک با عنوان ” فلش ” است. بری آلن (با بازی گرانت گاستین) جوانی باهوش است که مادرش را در سن 11 سالگی از دست می دهد و دوست پدر بری که یکی از ماموران پلیس است همراه با دخترش او را بزرگ می کنند. مادر بری توسط  یک موجود فرا طبیعی کشته شده اما پلیس به اشتباه پدر او را مجرم تلقی می کند در حالیکه بری از بیگناهی پدرش اطمینان دارد. بری همراه با دوست پدرش تصمیم می گیرند تا بیگناهی پدر بری را ثابت کنند. اما ماجرا از زمانی اغاز می شود که بری در آزمایشگاه مشغول به کار است و ناگهان انفجاری رخ می دهد و بری به کما می رود.

پس از اینکه او به هوش می آید، متوجه تغییر عجیبی در بدن خود می شود که این تغییر باعث شده او به سریعترین فرد روی زمین تبدیل شود و لقب “فلش” بگیرد. در حال حاضر تنها دوستان بری می دانند که او تبدیل به سریعترین مرد زنده جهان شده است. اما او بزودی متوجه میشود که تنها کسی نیست که در هنگام انفجار، قدرت فرا انسانی به دست آورده و سه دانشمند دیگر به نام های دکتر هریسون ولز ، کیتلین اسنو و سیسکو رامون نیز هر کدام توانایی های منحصر به فردی پیدا می کنند اما آنها بر خلاف بری سعی دارند تا از این توانایی خود در راه نادرست استفاده کنند. حالا بری سعی می کند تا جلوی جرم و جنایت آنها را بگیرد و برای اینکار گروهی را تشکیل می دهد تا بتوانند عدالت را بر جامعه حکم فرما کنند…

 

دانلود فصل 1 دانلود فصل 2 دانلود فصل 3 دانلود فصل 4 دانلود فصل 5 دانلود فصل 6

لیست قسمت های فصل 7

دانلود قسمت 1 دانلود قسمت 2 دانلود قسمت 3 دانلود قسمت 4 دانلود قسمت 5 دانلود قسمت 6 دانلود قسمت 7 دانلود قسمت 8 دانلود قسمت 9 دانلود قسمت 10 دانلود قسمت 11 دانلود قسمت 12 دانلود قسمت 13 دانلود قسمت 14 دانلود قسمت 15 دانلود قسمت 16 دانلود قسمت 17

Deniz Hasanzade

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monsters at Work

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monsters at Work

 

 

، دانلود زیرنویس انیمیشن هیولا ها در محل کار ، انیمشین سریالی Monsters at Work به سبک کمدی و ماجراجویی محصول سال 2021 و ساخته پیت داکتر (Pete Docter) است که آثاری همچون پشت و رو (انیمیشن 2015 Inside Out) و بالا (Up) را در کارنامه کاری خود دارد.

این سریال اسپین اف سری انیمیشن های کارخونه هیولاها (Monsters, Inc.) است. جان استیون گودمن (John Goodman) بازیگر فیلم فوق‌العاده بلند و بیش از حد نزدیک یا خیلی بلند و فوق‌العاده نزدیک (Extremely Loud and Incredibly Close)، بیلی کریستال (Billy Crystal) بازیگر فیلم در جستجوی دکتر سئوس (In Search of Dr. Seuss)، جان دزو راتزنبرگر (John Deszo Ratzenberger) صدا پیشه انیمیشن داستان اسباب بازی ها (Toy story) و جنیفر تیلی (Jennifer Tilly‎) بازیگر فیلم موسیقی از اتاقی دیگر (Music from Another Room) از جمله صدا پیشگان این انیمیشن سریالی هستند.

این مجموعه ۶ ماه بعد از انیمشین کارخونه هیولاها را به نمایش می گذارد، زمانی که هیولا ها انرژی خود را صرف خنداندن و شادی بچه ها میکنند.

هم اکنون زیر نویس سریال Monsters at Work 2021 آماده دریافت می باشد و شما می توانید برای دانلود زیرنویس فصل اول انیمیشن Monsters at Work (دانلود زیرنویس فصل اول انیمیشن هیولا ها در محل کار) و زیرنویس فارسی سایر فیلم ها و سریال های روز دنیا از وب سایت ای سابتایتل دیدن فرمایید.

 

لیست قسمت های فصل 1

دانلود قسمت 1 دانلود قسمت 2 دانلود قسمت 3

Deniz Hasanzade

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال Motherland: Fort Salem

 

، دانلود زیرنویس سریال سرزمین مادری فورت سالم ، این مجموعه تلویزیونی آمریکایی محصول سال 2020 شبکه Freeform می باشد که فصل اول آن در تاریخ 18 مارس 2020 از این شبکه به روی آنتن رفت. همچنین این سریال توسط خالق سریال Claws یعنی الیوت لارنس (Eliot Laurence) ساخته شده است.

سریال Motherland Fort Salem سریالی در ژانرهای درام، فانتزی، علمی-تخیلی و هیجان انگیز می باشد و از حضور بازیگرانی همچون تایلور هیکسون (Taylor Hickson) ، آمالیا هولم (Amalia Holm) ، اشلی نیکول ویلیامز (Ashley Nicole Williams) ، جسیکا ساتن (Jessica Sutton) و دیمیتریا ماکینی (Demetria McKinney) بهره می برد. این بازیگران جوان سابقه ی حضور در عناوین مطرحی همچون سریال Deadly Class و همچنین فیلم Escape Room 2019 را دارند.

داستان سریال Motherland: Fort Salem (سرزمین مادری فورت سالم) درباره ی سه نفر از جادوگران است که تعلیمات سختی را پشت سر می گذارند تا تبدیل به سلاحی مرگبار برای ارتش آمریکا شوند و …

هم اکنون زیر نویس سریال Motherland: Fort Salem 2020 آماده دریافت می باشد و شما می توانید برای دانلود زیرنویس فصل دوم سریال Motherland: Fort Salem (دانلود زیرنویس فصل دوم سریال سرزمین مادری فورت سالم) و زیرنویس فارسی سایر فیلم ها و سریال های روز دنیا از وب سایت  دیدن فرمایید.

دانلود فصل 1

 

لیست قسمت های فصل 2

دانلود قسمت 1 دانلود قسمت 2 دانلود قسمت 3 دانلود قسمت 4

 

Deniz Hasanzade

دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr Inbetween

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr Inbetween

 

، دانلود زیرنویس سریال آقای وسطی ، سریال Mr Inbetween در ژانر جنایی و درام به کارگردانی نش اجرتون Nash Edgerton و نویسندگی اسکات رایان و محصول کشور استرالیا می باشد. فصل اول سریال Mr Inbetween در تاریخ 25 سپتامبر 2018 از شبکه FX پخش شد. از دیگر سریال های شبکه FX می توان به سریال Snowfall اشاره کرد. سریال Mr Inbetween الهام گرفته شده از فیلم The Magician 2005 می باشد که اسکات رایان آن را نوشته است.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr Inbetween با لینک مستقیم
داستان سریال Mr Inbetween درباره فردی به نام ری شوسمیت (با بازی اسکات رایان) است که همزمان باید چهار نقش ” پدر ، شوهر سابق ، نامزد و دوست صمیمی ” را در زندگی اش بازی کند. کنترل کردن همه این نقش ها در زندگی به خودی خود بسیار سخت و دشوار است و اینکار برای شما زمانی سخت تر می شود که یک آدمکش هم باشید…

اسکات رایان Scott Ryan علاوه بر نویسندگی این سریال ، بازیگر نقش اول نیز می باشد. همچنین برای دانلود زیرنویس سریال های جدید می توانید به آرشیو زیرنویس سریال مراجعه کنید. در پایین صفحه می توانید زیرنویس فصل سوم سریال Mr Inbetween را دریافت نمایید.

 

 

فصل اول

تکمیل شده

دانلود با لینک مستقیم

فصل دوم

تکمیل شده

دانلود با لینک مستقیم

فصل سوم (تا قسمت 6)

درحال پخش

دانلود با لینک مستقیم

Deniz Hasanzade

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال My Roommate Is a Gumiho

دانلود زیرنویس فارسی سریال My Roommate Is a Gumiho

، دانلود زیرنویس سریال کره ای یک گومیهو هم اتاقی منه ، سریال کره ای My Roommate Is a Gumiho 2021 (یک گومیهو هم اتاقی منه) محصول 2021 کره جنوبی، با بازی (جانگ کی یونگ) Jang Ki-yong ستاره سریال کره ای Born Again ، (لی هی ری) Lee Hye-ri ستاره سریال کره ای Reply 1988 ، (کانگ هان نا) Kang Han-na در ژانر کمدی ، عاشقانه و فانتزی در 16 قسمت 60 دقیقه ای برای پخش از شبکه tvN, iQiyi تهیه و تولید شده است. این سریال به کارگردانی Park Joon Hwa ، Nam Sung Woo ساخته شده است.

در سریال هم اتاقی من یک روباهه خواهیم دید که شین وو یئو استادی زیبا و باهوش است  و یک روباهه نه دمه 999 ساله او برای تبدیل شدن به یک انسان ، انرژی انسان ها را در یک مهره جمع می کند. لی دام نیز دانشجوی اوست.حادثه ای اتفاق می افتد که سرنوشت آنها را تغییر می دهد. مهره شین وو یئو از دهانش خارج می شود و لی دام ناخواسته آن را می بلعد. مهره می تواند بیش از 1 سال در بدن انسان وجود داشته باشد و بعد از یکسال از بین میرود و ممکن است شین وو یو شانس خود را برای انسان شدن از دست بدهد..

دانلود زیرنویس سریال کره ای My Roommate Is a Gumiho 2021 با تمامی کیفیت ها
هم اکنون زیر نویس سریال My Roommate Is a Gumiho 2021 آماده دریافت می باشد و شما می توانید برای دانلود زیرنویس سریال کره ای My Roommate Is a Gumiho (دانلود زیرنویس سریال کره ای هم اتاقیم گومیهوئه) و زیرنویس فارسی سایر فیلم ها و سریال های روز دنیا از وب سایت ای سابتایتل دیدن فرمایید.

 

 

قسمت 01: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 02: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 03: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 04: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 05: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 06: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 07: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 08: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 09: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 10: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL

قسمت 11: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL

قسمت 12: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 13: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 14: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL 

قسمت 15: نسخه HDTV – نسخه WEB-DL

 

 

Deniz Hasanzade

دانلود زیرنویس سریال Hospital Playlist 2 2021 (پلی لیست بیمارستان فصل ۲)

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال Hospital Playlist 2

 

، دانلود زیرنویس سریال کره ای پلی لیست بیمارستان ۲ ، سریال Hospital Playlist 2 فصل دوم سریال Hospital Playlist ، محصول 2021 کره جنوبی، با بازی جو جونگ سوک (Jo Jung-Suk) بازیگر سریال اوه روح من (Oh My Ghost) و حسادت آشکار (Jealousy Incarnate)، یوو یئون سئوک (Yoo Yeon-Seok) بازیگر سریال معلم کیم دکتر رمانتیک (Romantic Doctor Teacher Kim) و گرم و دنج (Warm and Cozy)، جونگ کیونگ هو (Jung Kyoung-Ho) بازیگر سریال وقتی شیطان نامت را فرا می خواند (When The Devil Calls Your Name) و زندگی در مریخ (Life on Mars) در ژانر درام، عاشقانه، پزشکی، دوستانه، زندگی، کمدی در ۱۲ قسمت ۶۰ دقیقه ای برای پخش از شبکه tvN و Netflix تهیه و تولید شده است.

دانلود زیرنویس سریال کره ای Hospital Playlist 2 2021 هماهنگ با تمامی نسخه ها
این سریال به کارگردانی Shin Won Ho که آثاری درخشانی همچون ریپلای 1994 ، 1997، 1988 و Prison Playbook را در کارنامه کاری خود دارد و نویسندگی Lee Woo Jung ساخته شده است. داستان این سریال حوله یک گروهه پنج نفره از پزشکانی است که علاقه  یکسانی به موسیقی دارند و مدتها دوست بوده اند ، شکل می گیرد. علی رغم سختی هایی که در محل کار دارند ، آنها همیشه پشت یکدیگر هستند  و اکثره مواقع  زمانی را برای استراحت و لذت بردنه دسته جمعی پیدا میکنند.

هم اکنون زیر نویس سریال Hospital Playlist 2 2021 آماده دریافت می باشد و شما می توانید برای دانلود زیرنویس سریال کره ای Hospital Playlist 2 (دانلود زیرنویس سریال کره ای پلی لیست بیمارستان ۲) و زیرنویس فارسی سایر فیلم ها و سریال های روز دنیا از وب سایت ما دیدن فرمایید.

 

 

قسمت 01: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 02: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 03: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 04: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 05: نسخه HDTV – نسخه NF

ترجمه پرشین دریم تیم

قسمت 01: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 02: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 03: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 04: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 05: نسخه HDTV – نسخه NF

ترجمه کی تی تیم

قسمت 01: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 02: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 03: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 04: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 05: نسخه HDTV – نسخه NF

ترجمه آیرِن

قسمت 01: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 02: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 03: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 04: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 05: نسخه HDTV – نسخه NF

ترجمه دینگو

قسمت 01: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 02: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 03: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 04: نسخه HDTV – نسخه NF

قسمت 05: نسخه HDTV – نسخه NF

 

 

Deniz Hasanzade

 

Legends of Tomorrow

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال Legends of Tomorrow

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال DC's Legends of Tomorrow خلاصه داستان : سریال جدید افسانه های فردا و یا با نام کامل DC’s Legends of Tomorrow سریالی جدید درمورد شخصیت های فانتزی و فرعی دو سریال Arrow و فلش می باشد. این سریال که از شبکه CW پخش می شود داستان های شخصیت‌های جانبی سریال های ذکر شده را دنبال می کند. در سریال Legends Of Tomorrow شاهد حضور شخصیت‌هایی چون فایراِستورم، کاپیتان کُلد و وِیوهیتِر از سریال Flash، اَتُم و قناری سیاه (از سریال Arrow) که به قناری سفید تغییر کرده خواهید بود. علاوه بر این قهرمانان و شخصیت‌های منفی شناخته شده (کاپیتان کُلد در سریال Flash یک قهرمان نیست. برای همین هنوز مشخص نیست چگونه وارد این تیم شده...
ژانر: اکشن , درام , علمی تخیلی , ماجراجویی
ستارگان: Amy Louise Pemberton , Brandon Routh , Caity Lotz , Dominic Purcell
اطلاعات زیر نویس
تاریخ ارسال: ۱۹ جولای ۲۱
تعداد نظرات: ۶۷
مترجمان: Fawareh
قالب زیرنویس: SRT
هماهنگ با نسخه: BluRay, HDTV, WEBDL

 

 

فصل اول

تکمیل شده

دانلود با لینک مستقیم

فصل دوم

تکمیل شده

دانلود با لینک مستقیم

فصل سوم

تکمیل شده

دانلود با لینک مستقیم

فصل چهارم

تکمیل شده

دانلود با لینک مستقیم

فصل پنجم

تکمیل شده

قسمت 1

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 2

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 3

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 4

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 5

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 6

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 7

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 8

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 9

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 10

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 11

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 12

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 13

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 14

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 15

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

فصل ششم

درحال پخش

قسمت 1

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 2

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 3

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 4

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 5

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 6

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 7

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 8

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 9

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

قسمت 10

پخش شده

دانلود با لینک مستقیم

Deniz Hasanzade

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monthly Magazine Home

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال Monthly Magazine Home

 

، دانلود زیرنویس سریال کره ای خانه مجله ماهانه ، سریال Monthly Magazine Home محصول 2021 کره جنوبی، با بازی کیم جی سوک (Kim Ji-Suk) بازیگر سریال های وقتی کاملیا شکوفه میزند (سریال When the Camellia Blooms) و خانواده غریبه من (My Unfamiliar Family)، جونگ سو مین (Jung So-Min) بازیگر سریال های مکانیک روح (سریال Soul Mechanic) و سریالهای لبخند پر کشیده از نگاهت (The Smile Has Left Your Eyes)، جانگ جان جوو (Jung Gun-Joo) بازیگر سریال های تو فوق العاده ای (Extraordinary You) و بهترین پایان (The Best Ending) در ژانر درام، عاشقانه، کمدی در ۱۶ قسمت ۱ ساعته برای پخش از شبکه  jTBC تهیه و تولید شده است.

دانلود زیرنویس سریال کره ای Monthly Magazine Home 2021 هماهنگ با تمامی نسخه ها
این سریال به کارگردانی Lee Hyung Min که آثاری درخشان همچون دوبونگ سون زن قوی و شکلات را در کارنامه کاری خود دارد و نویسندگی Myung Soo Hyun  ساخته شده است. همچنین این سریال با عنوان سریال Monthly House نیز شناخته میشود. در خلاصه داستان سریال کره ای Monthly Magazine Home 2021 آماده است که نا یونگ وون (Jung So Min) سردبیر مجله است که بعد از گذشت 10 سال در خانه ای اجاره ای تنها زندگی می کند. از نظر او خانه محلی است که می تواند خود واقعی اش باشد؛ وقتی با یو جا سونگ (Kim Ji Suk) صاحبخانه و مدیر عامل مجله آشنا می شود تصمیم میگیرد خانه ای جدید برای خودش پیدا کند و…

هم اکنون زیر نویس سریال Monthly Magazine Home 2021 آماده دریافت می باشد و شما می توانید برای دانلود زیرنویس سریال کره ای Monthly Magazine Home (دانلود زیرنویس سریال کره ای خانه مجله ماهانه) و زیرنویس فارسی سایر فیلم ها و سریال های روز دنیا از وب سایت ای سابتایتل دیدن فرمایید.

زیرنویس فارسی قسمت 10 اضافه شد

 

 

قسمت 01: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 02: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 03: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 04: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 05: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 06: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 07: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 08: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 09: لینک مترجم – لینک مستقیم

قسمت 10: لینک مترجم – لینک مستقیم

Deniz Hasanzade

 

Black Light 2020

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Black Light 2020

 

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Black Light 2020 - یک سریال کره ای  در اثر یک حادثه رانندگی ، فرد مقصر جان خود را از دست میدهد و فرد دیگر به کما می رود. پس از مدتی هی جو ، همسر فرد مقصر ، متوجه می شود که یونگ نام ، همسر فرد قربانی و به کما رفته ، در همان کارخانه ای که او مشغول است کار میکند. هی جو به طور اتفاقی با دختر یونگ نام صمیمی شده و واقعیت های جدیدی در ارتباط با تصادف کشف میکند …
ژانر: جنایی , درام
ستارگان: Ji-hu Park , Si-eun Kim , Yeom Hye-ran
کارگردان: Jong-dae Bae
اطلاعات زیر نویس
تاریخ ارسال: ۱۸ جولای ۲۱
تعداد نظرات: ۰
مترجمان: پروموویز
قالب زیرنویس: SRT

 

زیرنویس فارسی

 

دانلود با لینک مستقیم

Deniz Hasanzade

Midnight in the Switchgrass 2021

 

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Midnight in the Switchgrass

 

 

 

2021 - این فیلم که براساس رویدادهای واقعی ساخته شده، در مورد یک مامور FBI به نام کارل هلتر (با بازی بروس ویلیس) و یک افسر ایالت فلوریدا به نام ربکا لامباردی (با بازی مگان فاکس) است که برای تحقیق بر روی پرونده مربوط به مجموعه‌ای از قتل‌های زنجیره‌ای حل نشده، با فردی به نام بایرون کرافورد (با بازی امیل هرش) که سال‌ها درگیر این پرونده بوده، همکاری میکنند. اما زمانی که ربکا توسط فرد قاتل ربوده میشود، آن‌ها باید با جمع‌آوری آخرین سرنخ‌ها و قبل از اینکه دیر شود ربکا را پیدا کرده و…
ژانر: هیجان انگیز
ستارگان: Bruce Willis , Emile Hirsch , Megan Fox
کارگردان: Randall Emmett
اطلاعات زیر نویس
تاریخ ارسال: ۱۸ جولای ۲۱
تعداد نظرات: ۰
مترجمان: 4th.paradox, Ellie Sub - H1tmaN امیر & eMJey میلاد
قالب زیرنویس: SRT
هماهنگ با نسخه: BluRay, BRRip

 

 

 

زیرنویس فارسی

 

دانلود با لینک مستقیم

Deniz Hasanzade